צבא> טיול> לימודים> קריירה

צבא – טיול- לימודים – קריירה!

מזה זמן רב ישנו מסלול ברור לכל חייל – בתום השירות טסים לטיול בדרום אמריקה/ מזרח/ אוסטרליה (*מחקו את המיותר), כשחוזרים נרשמים לאוניברסיטה/מכללה כדי שלהורים תהיה קצת נחת, וכמובן שבסוף הלימודים מוצאים עבודה במקצוע! הודות להתנהלות זו, כיום תואר אקדמי הפך למצרך חובה, נוצרה הצפה של בוגרים משכילים בשוק העבודה ומקצועות מבוקשים רבים, לרבות הנדסת תעשייה וניהול, משפטים וכלכלה הפכו רווים ושיעור האבטלה בהם הולך וגדל.

שינויים בעולם האינטרנט!

ודאי שמתם לב שבמהלך העשור האחרון, התרחשו מהפכות של ממש בעולם האינטרנט, ביניהן מהפכת הרשתות החברתיות, מהפכת ה- web 2.0, מהפכת הגלישה הסלולארית וביסוסו של האינטרנט ככלי עסקי הכרחי אשר מתוחזק ברמה היומית. הודות למהפכות אלו, "נולדו" שפע של משרות חדשות, אשר אינן זוכות להכרה וזאת על אף שישנם סטודנטים רבים בוגרי כלכלה, תקשורת, פסיכולוגיה ועוד שעשויים למצוא בהן קריירות מהנות, מעניינות ומתגמלות. בכתבה זו בחרנו לרכז עבורכם כמה מאותן משרות שכדאי לכם להכיר. 

קידום אתרים אורגני (SEO)

בעולם האינטרנטי של היום, להיות בעליו של אתר אינטרנט זה כלל לא מספיק. כתוצאה מן העומס והשפע ברשת, בכל רגע מתנהלת מלחמת קיום שקטה על קבלת החשיפה המקסימאלית. תפקידו של איש הקידום האורגני, הוא להביא את אתר האינטרנט אל העמודים הראשונים במנוע החיפוש. מהלך זה מייצר חשיפה רבה לאתר ועשוי להגדיל משמעותית את רווחי החברה.

ניהול קמפיינים ממומנים (PPC)

תחום זה הוא רחב במיוחד, ומקיף שלל תחומים אחרים, אולם בעיקרו הוא עוסק בניהול מערכי פרסום ממומנים במגוון מערכות ניהול ביניהן "גוגל אדוורדס" המפורסמת. מנהל קמפיין שכזה אחראי על בחירת שטחי הפרסום, ניהול התקציב, אפיון הלקוחות וקביעת פילוחים מדויקים בכדי להגיע לקהל היעד האידיאלי עבור העסק ולהוביל לאחוז ההמרות (השארת פרטים,רכישה או הקלקות) גבוה ככל האפשר. תחום זה הולך ומתרחב גם לעבר הזירה הסלולארית ונהנה מצמיחה אדירה בשנים האחרונות.

שיווק דיגיטאלי וניהול מותג ברשתות חברתיות

מאז ומעולם פעילויות שיווק היו חלק משמעותי מהתנהלותו של כל עסק. בעולם האינטרנט ישנם שפע של כלים חדשים אשר שינו את כללי השיווק הישנים ויצרו התמחות חדשה. כיום איש השיווק עוסק בתחזוקת ניוזלטרים, כתיבת מיילים שיווקיים וכתיבת תוכן לאתרי החברה לצד ניהול נוכחות ברשתות החברתיות. יכולותיו של איש השיווק "החדש" דורשות ממנו יכולות טכנולוגיות, יכולת התנסחות גבוהה והבנה מעמיקה של קהל לקוחותיו. השילוב בין יכולות אלו לכליו של האינטרנט עשוי להיות מרתק.